Merhabalar
Bebeğim doğduğunda mikrop kapmıştı sol gözü damla kullandık geçti daha sonrasında 1 yaşında tekrarladı ama saatler içinde doktor tavsiyesi üzerine çay pansumanı ile geçti . Şu an 2 yaşında sabah çapaklanma başladı biraz önce uykudan ağlayarak uyandı aşırı huysuz gözü kocaman şiş ne yapabilirim neden oluyor olabilir aşırı huysuz ve rahatsız uyuyamıyor