__derya__ -elizsmom ağır egzersiz yapmak iyi değil benim bebişim de 2 aylık henüz başlamadım.Ama yürüyüş ve sizi yormayacak egzersizler yaparsanız sıkıntı olmaz.
-elizsmom __derya__ karın bacak hareketleri sorun oluşturmaz heralde ? Vallah psikolojim bozuldu yemeden içmeden kısamıyorum en azından vücudum felan sıkılaşsın istiyorum
__derya__ -elizsmom seni çok iyi anlıyorum bende aynı durumdayım evet sıkılaştırıcı hareketlerle başlaman iyi olur bende öyle yapacağım.