martannesiii Kızlarr 2,5 aylık bebeğim var doğum kilolarımı vermek istiyorum emzirme döneminde ödem attıracak zayıflamayı kolaylaştıracak tavsiyeleriniz, tarifleriniz var mı ?
Sorusormomm martannesiii kız daha çok erken bence süt yapar diye hamur işi yeme en iyi sütü su yapar üç litre günlük Su iç saglikli beslen
Nrnl martannesiii bende aynı şekildeyim. 2 haftadır sağlıklı besleniyorum. 3 litre su içiyorum. Tatlı, hamur işi tüketmiyorum ama arada tadımlık yiyorum. Ekmek olarak tam buğday tüketiyorum her öğün 2 dilim. Aralarda kefir meyve tüketiyorum. Maalesef spor yürüyüş vs. Yapamıyorum vakit olmuyor. 3 kilo gitti bile. Sütümde vs herhangi bi azalma olmadı çok şükür. Kesinlikle kafada bitiyor. Diyet değil de sağlıklı besleneceğini ve vazgeçemediğin şeyleri tadımlık yiyeceğine dair kendine söz verirsen bu işi başarabilirsin 🙌🏻🌸💕