Kızlar!!!!!
Kızım 5 aylık uykuya geçişte kıyameti koparıyor. Beşiğe koyduğum an hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlayor. Beşikten alıyorum gülmeye başlıyor. Saat 10 da uyandı normalde emzirip hemen tekrar uyuması gerekirdi ama daha yeni uyuyabildi hanımefendi oda ağlaya ağlaya. Yardım edin lütfen siz ne yapıyorsunuz. Ben kafayı yiyecem bu gidişle