Babyboysmama benim bebeğim doğduğu gün hastaneden çıkmadan çocuk dr kontrol ettiğinde dil altı bağı olduğunu ve 1-1,5 yaşıma kadar dursun, problem olursa kestirirsiniz dedi. bunu ilk doğduğu zaman kestiren de varmış ama biz beklemedeyiz bakalım. araştırdığımda ise pelteklik ve zor emmekten bahsediliyordu. çok şükür bebeğim memeyi tutabildi ve emmesine problem olmadı. bizim dilimizin altında bir şey yokken, bebeğimin dilinin altında minik bir bağ var. dediğiniz buysa eğer. ama öyle durumları yenidoğan kontrolünde size söylemeleri gerekiyordu