Kızım 9 aylık. Aşı günü kontrolleri de yapıldı. Bizimki birazcık geriden geliyor ama şükür sağlığı yerinde. Önemli olan da o zaten. 2100 gram doğmuştu. Şuan 6.610 gram. 66 cm boyu. Baş çevresi 43 müydü 45miydi hatırlamıyorum. Bir dişi çıktı ikincisi şişti patlamak üzere. Emekleme yok ama çabası var. Yürümeye aşşşırı hevesli. Elinden tut her yeri gezer. Memeye aşşşşırı düşkün. Bütün gece bi sağ bi sol emer. Doymadığından değil, onu istiyor, emzik gibi emiyor. Doğduğundan beri emziği de biberonu da tutmadı. Bütün gün elleri doludur, ağzı hiç boş kalmaz maşallah. Yediği nereye gidiyor anlamıyorum 😂😂