Kızlar sabahları özellikle uykudan kalktığımda yorgun kalkıyorum enerjisiz oluyorum heryerim ağrıyo gibi hissediyorum ne kadar uyursam uyuyayım uykumu alamıyorum en ufak iş yapsam çok fazla yorulmuş hissediyorum her gece telefonla oynayıp uyuyorum bazen yastığın altına koyuyorum telefonu bu yapar mı sabahları yorgunluk halsizlik ve enerjisizliği ne yapar neden böyle olur sabahları dinç kalmak istiyorum ama her sabah enerjisiz ve yorgun kalkıyorum böyle olanlar var mı neler yapıyorsunuz şu iyi geliyor dediğiniz bir şey var mı bu arada doktora gittim bütün vitaminlerim tammış eksik hiç vitamin yokmuş nasıl düzelirim