Eylulum3 seçim günü benim kızımda koltuktan düştü kafasının arka kısmının üzerine. Çok ağladığı için nefessiz kaldı 2-3 saniye şok esnasında olabilir dedi doktor bize biz hemen buz koyup yan yatırıp hava yolunu açtık sonra aşağı indirdim eşim gelince hastaneye geçtik. Kanama vs olmadığı için bizden tomografi istemedi ama 2-3 saat uyutmayın gecede 2 saat aralıklarla uyandırın dedi. Be yazık ki radyasyon varmış ama doktor gerek duymasa istemezdi bizim doktorumuz istemedi mesela. İmkanınız varsa dışarı çıkarın, benek arabasıyla dolaştırın biz çay bahçesine götürdük ışıklı ortam uykusu dağılsın diye benim kızım da 8 de uyur mesela. Çok geçmiş olsun Allah yaşatmasın bir daha 🤲🏻