Ezgiiokay ben bir ara yapıyordum işte yemek saatlerime göre ayarlamıştım
12de öğle yemeği sağlıklı ara öğünler bazen kaçamak da yapıyordum kararında
Akşam 6 son yemek diğer gün 12ye kadar sınırsız yapabiliyorsan şekersiz çay kahve
Gün içinde yeşil çay içiyordum o faydalı oluyor
Filtre kahve çok güzel yağ yakıyor
Züberler var ya toplar onlardan almıştım canım tatlı isteyince 2 tane top atıyordum ağzıma o kesiyor
Ya da mesela öğlen 13 yemek akşam 7 yemek
Kendin istediğin gibi ayarlayabilirsin en çok önerilen 8-16 ben 10 günde 3 kilo vermiştim ve kalıcı oluyor tavsiye ederim