Beyzarel1 Kızlar oğlum 4 aylık ilk ay biberon tutuyordu bir daha biberonla vermedim hep emzirdim şuandada bırakıp bir yere gidemiyorum biberondan iğreniyor😞 Nasıl alıştırabilirim önerileriniz var mı?
Whatdeding Beyzarel1 valla aynı aynı benimki de böyle. Elimi bile cok cok çekiyor biberon aslaaa. 6 aylık oldu benimki içine elimle meyve sıkıp birazcık bi de öyle deneyeceğim 😬
rege2105 Beyzarel1 benimde bebeğim 5 aylık ilk defa bu hafta biberonla mama vermek zorunda kaldım . Benim bebeğimde istemedi ucuna azcık pekmez sürdüm verdim şap şap emmeye başladı 🤭
lilyamoms Chicco biberon öneririm , kızım yaklaşık 8 aylık , gayette memnunum , anne göğsüne çok yakın bu yüzden rahatça kullanabilirsin. Hem emziriyorum, hemde biberonda kullanıyorum. Kızım reddetmedi.
lilyamoms Beyzarel1 ucu silikon , kauçuk gibi dolu bi plastik değil , deneme yanılma yoluyla gidebilirsiniz
lilyamoms Beyzarel1 https://ty.gl/vsg5ztr1ox buyrun burdan bakabilirsiniz , ben bu setten memnun kaldım