Kızımın 4 yaşına girmesine az kaldı, boyu 105 cm ölçüldü geçen hafta ne doktor kısa kaldığını söyledi. Acaba benim boyuma istinaden mi bunu söyledi anlam veremedim persentil normal gösteriyor ben uzun boylu bir kadınım. Sizin 4 yaş kız çocuklarınızın boyu nasıl acaba. Kafama taktım bunu kıyas amacında değilim