Normalde evde tek olduğum için sabahları atıştırır yada dışarıdan söylerdim geçiştirirdim sütüm yinede vardı çok şükür. 4 gündür annemlerde kalıyorum sabah kahvaltısı akşam yemeği falan derken baya güzel beslendim ve sütüm sızıyordu normalde de ama şu 4 gündür hem çok sızıyor hemde süt geldiği zaman memede bi kasılma oluyor ve anlıyorum ki süt akıyor. Bunun yediklerimle alakası var mı sizce