Erfa12 Merhaba bebeğine ek gıda olarak keçi sütü içiren var mı ya da bu konuda bilgisi olan var mı? (Bebeğim 7 aylık)
Pinkbery Erfa12 keçi sütüne cok yonelmeyin. Hatta inek sütünede. Hicbie faydası yok ikisininde. Onun yerine yogurt ve ayran icirin bolca daha faydalı olur. Ve peynirini yesin. Bunlardan aldığı kalsiyum gayet yeterli. 1 yaştan önce verilmez süt tabi
[silindi] Erfa12 1 yaşından önce süt önerilmiyor. Gerçi 1 yaşından sonra da çok gerekli değil. Keçi sütünün de abartıldığı kadar bi faydası yok zaten. Yoğurt peynir gibi fermente halleri daha faydalı direk sütü vermektense. Ayrıca gazete küpürlerini değil bilimsel yayınları ciddiye almalısınız naçizane tavsiyem. https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/752046
Pinkbery Deletedmom133 yoo anne sütüne en yakın eşşek sütü:) aşağıdaki arkadasın pylasımını bi incele derim;)
Minikprensannesi Erfa12 yaşından sonra sadece keçi sütü içmesi olarak verebılırsınız diye bılıyorum ama keçi sütünden yogurt yapabılırsınız yada lor