Kızlar selam, 1 aylık oğlum var sezaryen doğum yaptım. 1 aydır denemediğim, yemediğim şey kalmadı ama sütüm yetmiyor. Hastane tipi süt sağma makinesi kiraladım 20 gündür onunla sağmaya çalışıyorum ama günlük en fazla 30-40 ml kadar anca sütüm geliyor. Bebeğimi mecburen mama ile besliyorum ama vicdan azabı duyuyorum anne sütü veremediğim için. Bunun bi çaresi var mı, benim gibi olup da sonradan sütünü arttırabilen var mı? Sütümü arttırabilmek için ne yapmalıyım?