Yeni doğum yaptım ve yanımda kimse kalmıyor eşim de var bundan önce annem kalıyor du bir hafta gitmek zorunda kaldi şuan kimse yok sizce birinin kalması gerek mi kaynanam gorumcelerimle aynı binadayim 8 gü oldu doğum yapalım sizce ne yapmalıyım kaynanam yanında kalayım dedi istersen bende sen bilirsin dedim kalmadi