Ya kızlar vallahi kafayı yiycem artık. Kayınvalidem çamaşır atarken makineye biraz bulaşık deterjanı koyuyorum bütün lekeleri çıkarıyor dedi. Bi deneyim dedim denemez olaydım. Kaç tane pantolon tişört varsa hepsi resmen yağ lekesi oldu. Bildiğiniz yağ lekesi görüntüsü. Sonra birkaç kez olmadı şimdi tine olmuş. Napıcam kafayı yemek üzereyim çıkmıyor da leke