Merhabalar kızlar . Kızım 23 aylık 1 ay sonra yaşını dolduracak. Sinir krizi geçiriyor anlam veremiyorum ben sakinleştirmeye çalıştıkça daha çok ağlayıp kasıyor kendini . Beni istiyor sakince yaklaşıyorum bu kez vurmaya başlıyor kendni yerlere atıyor yüzünü sıkarken dudağını kanattı ve daha fazlası anlatamayacak durumdayım . Merak ettiğim bişey var acaba huyu mu böyle ? yoksa sendrom dediğimiz olay mı bu ? ki inşallah öyledir . Çünkü çok çok kötüyüm . Bugün ağlamaktan artık perişan oldum . İyi değilim. Benim kafa gitti 😫