Emzirmek kesinlikle daha zor, doydu mu yetti mi yetmedi mi bilmiyorsun , devamlı evde olman gerekiyor misafirlikte bile ayrı odada devamlı göğsünde bebekle oturuyorsun , dışarı gezmeye çıksan ayrı dert.. ee bi de devamlı etrafında sütün yok galiba doymuyoooo demeleri 🙄 Anne sütü evet çok sağlıklı ama mama ayrı rahatlık.