Aslan34 sabah 8 de okula bırakıp akşam 6 da alıcak
Cocuk akşam 8 gibi uyur zaten bütün günü orada geçecek. Yazık, çok çok iyi araştırın. Benim kres de iyi görünüyordu ama iki öğretmenimiz vardı biri yardımcı gibiydi azarlama, hakaret vs vardı yani. Lakap takar gibi konuşurdu çocukluğumda ozguven problemim vardı bu sebeple çok akran zorbaligina maruz kaldım. Annemle bile aram aşırı kötüydü sonra şimdi şimdi düzelmiş gibi yapıyorum içim soğuk. Iyi araştırmadan lütfen göndermeyin en ufak şeyi sorun çocuğa. Söylerse peşine düşün