Sa23 Bebeğim de atopik dermatik egzama var daha önce bioderma atoderm ultra kullandım fayda etmedi tavsiyesi olan var mı ? Cildi aşırı kuru sürekli kızarıyor kaşınıyor
Caglaaat Sa23 benim kızımdada egzama var cok ürün kullandım hic biri iyi gelmedi en son bepantolün egzamalı ciltler icin kasıntı giderici kremini kullandım bebekler icin ve gercekten cok iyi geldi deneyebilirsiniz kızarlıklık ve kaşıntısı cok cok azaldı
Adenveannesi Sa23 la roche posay harika biraz pahalı ama çok bereketli asla bitmiyor hem bebek hem siz kullanabilirsiniz doktorlar öneriyor bende kullanıyorum
Sa23 Caglaaat yaaa tamam o zaman çok teşekkür ederim bu defa da onu deniyeyim ama gerçekten ne kadar Pahalı ya yanlış değilsem 20 gr 100 küsür tl
Caglaaat Sa23 evet pahalı ve baya kücük bize 5 gün dayandı valla mecbur bittikce alıyoruz kurudukca sürüyorum