Meyrazehra Kızlar merhaba. Kızıma avent emzik almıştım ilk başlarda güzel tuttu emiyordu. Birkaç haftadır emmek istemiyor atıyor ağzından sürekli meme istiyor çok zorlanıyorum. Başka tutacağı emzik tavsiyeniz var mıdır ?
Betelgeuse_ Meyrazehra emzik meselesini malesef deneyerek cozebilirsiniz ancak. Oncelille tavsiyem geceleri uykuya gecerken vs emzik vermeniz cunku emziriyorsaniz meme reddi yapabilir. Tavsiye olarak da damaksiz emzikler deneyebilirsiniz biz dr browns un emziklerini kullaniyoruz. Veya nuk markasinin kaucuk emzigi de olabilir meme dokusuna yakin. Denemekten baska careniz yok
Iremars Benim bebeğim de emzik almıyor birden bire bi atti yok almıyor ama ben emzik oldum işte beni emmeden uyuyamiyor çok zorlanmaya başladım goguslerim çok aciyor
Minigim38 Meyrazehra 5.aydan sonra tuttu ama sadece gece uyurken Philips aventi gün içinde hiç emmiyor . Emzirme pozisyonunda tutun ama göğsünüzde açık olsun meme ucunuza emzigi tutun ayakta yürüyün benimki öyle tuttu
Sebusebu Meyrazehra bibs damaksız kaucuk olanı. Doğdugunda verdim bi kaç kere attı. Her attıgımda geri verdim. Simdi tutuyor gibi. Diğer emzikleri hiç ağzına almıyor
Elfruya Meyrazehra benimki de tutmuyor Philips avent bibs ve frig marka denedim . Aventi sadece bir gün 4 dakikacık ağzında tuttu rekorumuz o :) elimle tutuyorum birkaç saniye çektiğim gibi atıyor ağzından daha 2 aylık
Fatmanur41 Meyrazehra amaan rahat bin tele yatırmışımdır o emziklere her türlüsünü denedim emmedi napiyim emzik emmek zorunda değiller ki emcek olsalardı illa birini emerlerdi boşver ya emmesin
Meyrazehra Fatmanur41 canım evet emmek zorunda değil hatta bırakmak daha zor emziği ama emzik olmayınca beni çok emiyor ve uykuya gecemiyor 🥺