Benmkide 17 aylık her yaramazlık var ama tam anlamıyla yürümüyor 6 7 adım atıyor devamı gelmiyor, koltuk tepelerine çıkıp atlar, sandalyeye çıkar atlar ama bu yürümemesi kafamı karıştırıyor😒emekleyerek her işini hallediyor,bu yüzden geç yürür diyor etrafımdakilerde