boncukannesi123 Çocuğuma dolven verdim şimdi sonra tadına baktım hafif bir acılık geliyor içirmişte bulundum artık, tadını bilen varmı böyle mi bozuldu mu acaba
boncukannesi123 Cyabanova ay bunca zaman bakmadım mı bilemedim ama böyle bi acılık gelince eyvah dedim 🤦🏼♀️