Arkadaşlar merhaba 9 aylik bebegim çok hareketlendi oyun istiyor sürekli elimden geldiğince oynatmaya çalışıyorum.Ama eğitici oyuncaklar çok pahalı şuan alacak imkanımız yok bez mama kira vs derken oyuncak düşünemiyorum bile oyuncak konusunda ihtiyacım var sonrasında oyuncakları tekrar gönderebilirim.Yardim etmek isteyenler yazarsa çok mutlu olurum.