Emel-1 bende oğlumu 3,5 aylıkken yaptırdım, eve geldi sünnetçi çook memnun kaldım özelde bi dünya para vermedim, çok daha ucuza kendi evimde kendi ortamımda yaptırdım tavsiye ederim
akşam üstü oldu sünnet gece 3e kadar uyumadık sabah uyandığımızda hiç bir şeyi yoktu, bi günde ağrı kesici kullandık , bide bezi yapışmasın diye bi krem sürdük 4 günde ılık suda 10 dk oturttuk çok kolay atlattık