Kaanyesilyurt Merhabalar arkadaşlar ben uçak yolculuğu yapacağım da bebeğimle gideceğim için biraz korkuyorum var mı beni rahatlatacak insanlar tecrübe var mı🙈bebeğim 9 aylık
endoplazmikretikulumiste Kaanyesilyurt biz 8 aylıkken gittik . Yanına ona göstermediğiniz sürpriz bir oyuncak alın ağlarsa verirsiniz birde uçak kalkarken ve inerken bebeklerin birşey emmesi gerekiyor kulak zarlarının sıkıntı olmaması İçin emiyorsa emzirin emmiyorsa mamasınj biberonla verin önemli nokta o
Emineec Kaanyesilyurt 7 aylıkken yurt dışına gittik 3 saat 20 dk bır yolculuktu ınıs ve kalkışta uyudu. Emzık verdım uçağa bınmeden önce ve inince besledım. Uçakta alt almak işkenceydi (sunexpres) çok çok küçüktü tuvalet
Emineec Kaanyesilyurt korkmayın pozitif olun enerjiniz evladınıza yansıyor ( şansımıza çok türbülans oldu yunanıstan cıvarında ve ben çok eğlendim dedım besık gıbı sallıyor eee kızım ee dedım bı güzel uyudu yavrum sallanıyoruz diye:) güzel düşünün hıssedıyor bebeklerımız güzel olacak emin olun iyi tatiller iyi eğlenceler