Asyamm22 Sen bebeğinle ilgilenmeye devam et ve dışarıda bık bık konuşanlara kapat kendini. Moralini bozma onlar için. Doktorun normal dediyse normal bir durumdur. Hiçbirimiz aynı yaratılmadık. Hepimizin gelişimi farklı ilerliyor. Bu süreçte doktorları dinlemek gerekiyor bence. Ama insan takıyor kafasına haklısın. Geçen gün annemin komşuları bebeğimi görmeye toplandılar. En son biri çıkarken ay ne kadar huzursuz bir bebek dedi. Normalde umrumda olmaz. Açıklama bile yapmadım. ( O an bebeğim sesten uyuyamadı ve uyku saati geçtiği için haliyle huzursuzdu.) kendimi yorup bir şey söylemedim ama şuan sizin yazınızı okurken aklıma geldi. İnsanın kafasında yer ediyor bir şekilde.