Anneler hamm bebek bisküvisi kullanıyorum bebeklerimin damağında beyaz yağ gibi kalıntı bırakıyor ben de yedim ağzım sanki margarin yemiş gibi yağlı yağlı kaldı. Kullanan var mı? İçeriği çok mu zararlı acaba doymuş yağ oranı falan diğerlerine göre nasıl karşılaştırma yapan var mı?