rege2105 Kızlar eşim mamayı 1 numara alacağına 2 numara almış . Kızım tam 5 aylık. 2 numara mama ise 6-9 ay için diyor. Bilen var mı? Versek bir şey olur mu?
Burculice rege2105 herhangibir sorun olmaz sadece besin değerleri farklı olabilir ama bende çoğu kez 1 numara olmadığı zaman 2 numara alıyordum ve içeriklerine baktığımda çoğu vitamini aynı ölçüde doktorumuzda bir sorun olmayacağını söylemişti
Burculice rege2105 aldığınız 2 numaraya bakın brde 1 numarasının içeriğine bakın internette bulabilirsiniz
Hanifecoskun Bende 5 aylıkken bi paket 2 numara verdim bişey olmadı zaten içeriğine bakınca çokta bişey farketmiyor değerler. Doktoruma sorduğumda bizim için küçük olan değerler bebekler için büyük sen yine 1den devam et demişti