hunilimomm 1meowmam 10. Ayda yürüdü büyüğüm küçüğüm de şuan 10 aylık koltuktan destek alıp yan yan yürüyor ama desteksiz yürüme için daha bir.adimi.yok
Azraada58 1meowmam 14 aylıkken tutunarak yürüdü 14 bucuk aylıkken ufak adımlar patara catara düşe kalka 🤣 15 aylık oldu durdurana aşk ola eskiden neden emeklemiyo neden yürümüyo milletin ki 9 aylıkkrn yürüyo diyodum hatta doktra bile gttm sorun mu var diye şimdede keske ozamanların kıymetini bilseydim diyorum 🤦♀️🤣 ne zman hazr hissederse ozaman yürür canm sen sakın benm gbi yapma
Nursena0606 1meowmam 8.ayda tutunarak yürüdü, 9.aydan 10.aya kadar küçük küçük elini bıraktı gitti, düştü kalktı, tekrar denedi derken 10 buçuk aylıktı tamamen yürüdü.
1meowmam hunilimomm erken yürümüş maşallah ,benimkide 8 aylık koltuğa tutunup tek elini boşlukta bırakıp artistlik yapıyor😂
1meowmam Azraada58 deme deme 😂😂merdiven çıkarkern kolumun kopma olasılığı 100 de 97 idi keşke yürüsede kendi çıksa diyerek hayallere daldım 😐😝
1meowmam Nursena0606 ya maşallah heyecanlandım birde küçükler yürüse korkarım düşünsene arkandan küçücük bişey pıt pıt geliyor 😂gerçi seninki uygulamaya geçmiş düşünmekten maşallah ♥️
Azraada58 1meowmam bebegim inan öylede belde fıtık olma olasılıgı cok yüksek 🤣🤣 haberide egiliyosun düşmesin etmesin diye bide düşğnce sakın tepki verme direk korkarne kadarlık bebişin
Nursena0606 1meowmam 21 aylık oldu bile. Hiç güzel değil erken yürümesi. Peşinde sürekli. Ve asla oturmak istemiyor.
Eminecak 1meowmam 6-7 aylıkken koltuklara yurume arkadasina tutunarak yürüyordu ama kendi kendine 10 buçuk aylıkken yürümeye başladı
Deletedmom_79 1meowmam farkındaysan hala kimse “dur daha bunlar güzel günlerin” dememiş. Bitmiş bitmiş o günler🤣