5519 bende e bebekten aldım canım 2haftadir kullanıyorum tog1.5ti sanırım şuan uyuyor kziim etikete bakamadım🙄 evin durumuna göre içene bazen uun kollu zibin bazende uzun kollu zibin artı bı alt giydiriyorum hiç terletmiyor ve vücudu sıcacık. 💯 💯 pamuk bizimki de.