Kızlar 19 gün oldu doğum yapalı , baştan kanamam vardı ama şuan yeşil bir akıntı var anlayamadım neyin nesi olduğunu kanamam olması gerekmiyor mu ? Yeşil akıntı ne olabilir, salı günü gideceğim doktora ,kafama çok takıldı bilgisi olan aydınlatabilir mi