Azraada58 Yesilmavi 3 saatte bir veriyodum ben gece bile veriyodum ac kalmasın diye uyandırmadan biberonu veriyodum iciyodu uyuyodu
Nsjshksannesi Yesilmavi Yesilmavi 3 saate bir 90ile 120 arası içmesi gerekiyor demişti doktorumuz ama atak dönemindeyiz 4-5 satte bir 50 ml zor içiyor
Ozgn_1 Elimde aptamil 2 ve 4 numara mama var ayrıca sma 1 ve 2 numara var isteyene uygun fiyata veriyorum ilgilenenler yazabilirler watsaptan foto ge video atabilirim