muzlurulopasta anladim bi tavsiye vermek istiyorum, sagimla ugrasmayin..🥴 anladim neden sagim yapmaya basladiginizi ama devamini getirmeyin bu sefer bebeginiz biberona alisip meme reddi yapabilir bu sefer surekli sagarak vermek zorunda kalirsiniz ve bu cok yorucu gece gunduzu yok sosyal hayati yok. Ben sagimla besliyordum bebegimi ondan bu tavsiyeyi vermek istedim. Hem de sagim memeyi tam bosaltamadigi icin sut uretimi emmedeki gibi olmuyor bebek emince daha cok sut uretiliyor daha iyi cektigi icin ve hormonlar tetikleniyor. Siz siz olun emzirin. Eger tikaniklik probleminiz gectiyse, direkt birakin sagimi mis gibi emzirin size bir dost tavsiyesi😁