Merhaba nasilsiniz anneler.. bebegin 17 ayini tamam ladi 18 e gecti. Erkek bebek benimkisi. Neler yapiyor sizin bebekıer? Takip ede bikiyormusunuz? Kelimeleri nasil?bizimki bir cok kelimesi var. Anne der . Baba der. Su çay .topa gol der. Gel git . Bir kac sozu daha vardir sayarsan uzun olur. Bazende vixden duydugu kelimeleri kullanir gecen gun . Berbat dedi) ayran dedi. Ama bir kere kullaniyor daha kullanmiyor . Oluyormu sizdede boyle? . Su diyor ama su isteyince su demiyor su isterse agliyor ne istiyorsun sorsam bardak gosterir yani. Ama tam olara su soylemiyor. Normalmi sizce ? Nasil ilerleliyor sizlerde?