Ebrar22 Hanımlar merhb bir iki haftadır sağ göğsümden emzırınce felaket bır ağrı var köydeyım hastaneye gıdemıorum emzırırkenn sanki bıcakla kesıuolar çok ağrıyor acı çeke çeke emzırıyorum ne yapsam geçer lütfen yardım
ezgicenk Ebrar22 mastit olmuş olabilirsiniz, sıcak suyla duş alın emzirin boşaltın göğsünüzü eğer genel bir şişlik var ise. Elle muayene edin eğer bölgesel şişlik veya içe göçüklük varsa doktora görünüm muhakkak.
Balanne_ Ebrar22 madacossol krem ve streç ile ucunu kapatın bir iki günde geçer canım emzirmeden göğsünü yıka ama iyice
Ebrar22 Balanne_ onuda sürdüm ama streşle kapatmadım ondanmı fayda vermedi acaba tekrar streçleyıp sürerim teşekkür ederim