Balse Kızlar hem emzirip hem çekiyorum makine ile ama göğsümün bir tanesi çok şiş ve acıyor ne yapmam gerekli😰
yigit2021 Lansinoh krem çok iyi geliyor ucuna birde ayva çekirdeği jeli şişliği de sağma yapıyorsanız mastit olmuş olabilirsiniz
Tgccccmt Sadece sagım yaptıgım için sürekli gögüs kanallarım tıkanıyor. Sizde gögüslerinizi boşaltmadıgınız için oluyordur.. cok aık 20 dakıka sagarak her seferinde boşalt gögsünü soguk kompres yap 3-4 güne acısı geçer