Ebruli_38 24 günlük bebeğim var kolik değil ama gaz sancısı çekiyor geceleri. Sağlık ocağında kontrole gittiğimde metsil önerdiler. Aranızda kullanıp memnun kalan var mı?
Aynnknk2022 Ebruli_38 metsil hiç ise yaramamisti 2 aylikkn kullandım biogaia kullandım şimdi nekadar oldu bilmiyorum içinde çok az var o iyi geldi bide nursa harveys iyi
Meltmtemel Ebruli_38 bnde kullanıyorum baya mennumum 8 damla kullanıyorum 10 gün kakasını yapmamıştı onun sayesinde yapıyor
Kplnnn Benim oğlanda işe yaramadı canım deneye deneye öğrenirsin her cocukta her damla etkili olmuyor. Bize nurse harveys biogaia ve sab simplex aynı anda önerdi doktorumuz da anca azaldı kolikti
Ebruli_38 Marianne verince çok ağlıyor bende tadından rahatsız olduğu için peşi sıra emziriyprum sorun olur mu
dilaracill Ebruli_38 bende kullandım hic bir faydasını görmedim canım sonra sab sımplex gaz damlasına döndüm baya faydasını gördüm tavsiye ederim
jap Ebruli_38 iki ya da üç şişe kullandık çok gazlı kızım. Kendi kendine hiç çıkarmadı. Sap simplexe geçtiim daha iyi
martannesiii Ebruli_38 tüm sağlık ocakları aynı damlayı öneriyor bizde hiç işe yaramamıştı doktor biogaia verdi bizi kurtardı resmen 3 şişe bitirdik halada devam ediyoruz bebeğim 2,5 aylık
Minel-inannesi Ebruli_38 benim kizim 8ayi gecti ara ara tutan sancilari oldugunda veriyorum hemen rahatlatiyo. Hatta ilk kutu bitmek uzere gecenlerde elimin altinda olsun diye 1tane daha yazdirdim
Ebruli_38 Minel-inannesi bizimki hep gazını kolay çıkarıyor alttan da üstten de. Sadece zorlandığında ya da sancısı olduğunda onu rahatlatması için başladım e yine aynı bebeğim yine alttan üstten kolayca gazını yapıyor
ArsAyz Ebruli_38 Metsil denedim ama faydadan çok zararı olmuştu, sab simplex de aynı şekilde. Nurse harveys damlayı tek geçerim anında etki ediyo