yagmurkokusu_ aa teşekkür ederim denememiştim bu şekilde. 😃
Makyaj konusunda ben de aynı tavırdayım özellikle fondöten hiç kullanamam ama cildim güzel de dursun isterim, durmaz🤣
Serumlar, kremler denediğim de oldu ama düzen tutturamıyorum, iki gün sürsem üçüncü gün ya unutuyorum ya üşeniyorum.