Alpis-20 Bugün 5.günüm şimdiye kadar incelememiştim ama sezaryen yerimde ve altlarında baya şişlik var başka bi sıkıntı yok akıntı ateş falan şişlik normal mi yoksa enfeksiyon olabilir mi