Asker/polis eşi değilim lojman ve mesleki şartlarınız açısından bilemiyorum ama şehir iyi aslında. Sakin, gürültüsüz, telaşsız, ulaşım konusunda rahat yürüyerek bile dolanabilirsin yani ben 2 senedir buradayım henüz otobüs minibüs hiç kullanmadım. Hastane, kafe, AVM vs her imkan var. Eğlence, gezme dolaşma, sosyal aktivite açısından tabi ki büyük sehirlere göre kısıtlı bir yer ama yine de hiç yok da diyemeyiz😊
İnsanları aslında samimi, sıcakkanlı ben yıllar önce de burada yaşadım o zamana göre biraz değişim var bu konuda ama yine de batı tarafına göre yine sıcak insanlar. Lojmanları bilmem dediğim gibi ama evler dışarıya göre gayet büyük ve güzel buna nazaran kiralar da uygun. Yani burada 2-3 civarına iyi güzel bir evde oturabilirsiniz 😊
Merak ettiğiniz veya sormak istediğiniz bir şey olursa elimden geldiği kadarıyla yardım etmek isterim 😊