
Ablamın düğünü bar temmuz sonu gibi. Nikah olacak sadece ve oradan da eğlenceye geçeceğiz. Kızım 14 aylık olacak ve rahat edebilmek için tulum tercih etmek istedim. Büyük 62 falan uzun topuklularla boyu uzatırım az daha diye düşündüm. Sizce nasıl? Onerilerinizi de alabilirim. Şimdiden teşekkür ederim