Zehraeymenn Ekmeği tamamen kestim ve genelde 1 öğün besledim,kahve detoks suları falan içtim. En önemlisi de spor yaptım. Yüksek ihtimalle bu gidenler ödemdi, şimdiye kadar sürekli tartıldım bakalım. Hafta tartılmayacağım ne kadar fark edecek. Ama şuan hafif hafif kahvaltı etmeye başladım o da ekmeksiz yağsız yiyecekler şeklinde. Daha önceden de 30 kilo vermiştim, şuan da 62 kiloyum 55 kadar inmek istiyorum bakalım 😊