
hayırlı akşamlar arkadaşlar ben 2arabayı oğluma aldım malesef bi türlü Alışamadım ben de almak isteyen olursa satmak istiyorum tertemiz heran gibi kırığı yırtıgı vs yok 🙏İstanbul da olan varsa gelip elden alabilir oğlum küçük kargo vs yapamıyorum fiyat olarak da 6bin istiyorum pazarlık payı var şimdiden teşekkürler 🤗