taclikizim311 Selamünaleyküm kızım 7 buçuk aylık gözünün üstünde sinek ısırığı var sol tarafında 5-6 tane ısırmış stilevs diye bir jel vermişti ondan sürüyorum ama bir işe yaramıyor ne yapacağız bu sineklerle önerileriniz var mı 😞👋🏻
Mavininbiri taclikizim311 Bende aynı dertten yanıyorum 2 hafta olacak köydeyiz oğlumda alerji yapıyor birde en son seçimde gelmiştik o zaman ısırmıştı onların bile hala izi var şu an kileri saymıyorum bile oğlumun yüzü hep şiş kolları bacakları
-_-hUysUzvetatlikadin taclikizim311 incianın sinek kovucuyu tavsiye edebilirim ama sonrasındaki kaşıntı kabarıklık için doktorumuz stilex önermişti
taclikizim311 Mavininbiri bizde köye gideceğiz izin bakalım orda ne yapacağız bir çare de bulunmuyor 😞
-_-hUysUzvetatlikadin taclikizim311 o önlemiyor sinek gelmesini sadece kaşınmayı engelliyor ve sineğin ısırdığı yerdeki kabarıklık gidiyor baya etkili bi ilaç aslında düşün bak kimyasal yanık kaşıntısına arı sokmasına bile iyi geliyor yatıştırıyor elinin altında bulunsun