Duyguisc 25 günlük bebeğim için doktor pedia d isimli d vitamini yazdı, damlayı ne zaman versem bebeğim çok huzursuz oluyor, yarım saat bir saat sonra kusuyor. D vitamini huzursuzluk ve kusma yapar mı? Sizler hangi d vitaminini kullanıyorsunuz?
ilos12 Duyguisc ayy yemin ederim geçmişi hatırladım.ocean bile denedim çareyi aile hekiminin ücretsiz verdigi tera d isimli damlada buldum. Bircok bebek onu kullandigi icin kusmasi kesilecektir.
Atlass63 Duyguisc sağlık ocağının verdiğini kullnamadim selovit aldım bnm çocuk da aynen çok huzursuz oldu normalde de hep kustugu için damlaya baglamadim ama ocean aldim o da sanki öyle yapıyor bizim aile hekimine danıştım bazı çocuklarda öyle etkileri oluyor bnm de çocuklarım o şekilde olduğu için kullanmadım dedi , günlük düzenli olarak güneşe çıkar havalar güzel zaten dedi bı yerde De okumuştum d vitamini kışın kullanmak mantikli yazın bol bol dışarı çıkarın diyordu tabi ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemem 🤷 sadece tecrübelerim bu sekilde
Duyguisc Atlass63 biz de iki tane d vitamini değiştirdik hepsi de kusma ve huzursuzluk yaptı, ocean alacağım bir de o da aynısı olursa ben de vermeyi düşünmüyorum, perişan oluyor çocuk
ilos12 Duyguisc aile hekimligininin her cocuga temin ettigi d vitamini ile cozume ulastik biz. Lutfen sizde deneyin. Anlatinlar bana gecmisi hatirlatti. Oceanin zaten tadi cok agir. Bizde sizin bahsettiginiz d vitamininden sonra kusma baslayinca oceana gectik o daha beter yapti. Denemesi bedava aile hekimligininki iyi gelecek ♥️