Saglam00 dört beş gün önce sütüm bi anda azalmıştı baya korktum mama vermeyi bile düşündüm sonra hemşire yarım saate bir emzir dedi ben de öyle yapmaya başladım zırt pırt emziriyorum yani hiç farketmiyo sanırım en geç iki saatte bir. Sütüm de arttı şükür ek gıda zamanına kadar böyle götürmek istiyorum yeter ki sütüm gitmesin çok korkmuştum 🥲