NilD kapa kulaklarını yüreğinin bir de bebeğinin sesini dinle ben içinden geldiği gibi davrandım öpe koklaya uyutuyorum önce emiyo yarı uyanık omzuma alıyorum gaz cıkarınca koluma indiriyorum evi turluyorum ne zaman canım isterse o zaman beşiğine yatırıyorum. Kim nasıl uyutuyorsa da hepsine ayrı ayrı saygı duyuyorum mesela aşırı gazı olan ayakta sallıyor ne yapsın bebek ancak öyle rahat ediyor ayrıca da bize ne aaaa ayaga alışmış diyene sanki sana mı sallattırıyorum desin herkes. Ben senı mi emiyo beni emiyo ben kucagımdan indirmiyorsam yükünden kime ne... Yeri geliyo kanguru ile evin içinde döne döne uyuyor mesela diş döneminde gece yarılarına kadar uykusuz olduğu zaman. Kimseyi dinleme ben 10 aydır kimseyi dinlemedim.