Kızlar 1 sene önce saçıma ömre yaptırdım ,sonrada bakıra boyattım baktım saçım çok yıprandı 1 ay önce kestirdim ,evde doğal yağlarla bakımını yapıyorum, özel şeylerde alıyorum ama saçımın uçları çok kötü hem çok çabuk kırılıyor hemde tel tel kopmaya müsait
Kestirmek istemiyorum zaten kısa
Neler yapabilirim 🙄 aranızda bilgisi olan var mı 🩵