Kızlar selam. Oğlum 2 ay sonra 4 yaşına girecek. Normalde de herşeyi yiyen bir çocuk değildir çok yemek seçer ama öğünlerinde illaki karnını doyururdur. Son iki üç gündür tabiri caizse ağzına lokma koymuyor. En sevdiği pilav makarna patates filanı bile zorla bir iki çatal yiyor. Nolmuş olabilir ya çok telaş yaptım. Keyfi yerinde bu arada hasta değil. Suyunu içiyor. Sıvı alımı konusunda bir sıkıntı yok sanırım. 4 yaş şeysi mi bu? Böyle bir anda çocuğunda iştah kesilmesi yaşayan var mı? Varsa naptınız? Biri yok göstersin ya çok zor durumda çaresiz hissediyorum kendimi